Korkein luottoluokitus 4 vuotta putkeen!

Yrityksemme on jälleen (nyt neljäs vuosi putkeen) luokiteltu korkeinpaan AAA luottoluokitukseen. Suomessa vain 2,7 % yrityksistä kuuluu korkeinpaan luottoluokitusryhmään.

Rating on automaattinen ja jatkuvapäivitteinen luottoluokitusjärjestelmä. Analysoimalla järjestelmällisesti toimintaa, taustaa, taloutta ja maksutapaa koskevaa informaatiota, se arvioi yrityksen luottokelpoisuutta ja kykyä selviytyä normaaliin liiketoimintaan liittyvistä velvoitteista. Rating-luokitusta päivitetään joka päivä ja se on ajantasaisempi kuin mikään muu luottoluokitus. Koneellisesti tuotettuna se on aina objektiivinen ja helpottaa eri yritysten keskinäistä vertailua.

Korkein AAA luottoluokitus edellyttää vakiintunutta toimintaa, positiivista tai ei-negatiivista taustaa ja maksutapaa sekä hyvää taloutta.

Erinomainen luottoluokitus auttaa yritysten välistä kaupankäyntiä sekä luotonantoa. Tämä mahdollistaa sujuvan kaupankäynnin toimitusketjun joka osa-alueella. Käytännössä loppuasiakkaille tämä voi tarkoittaa esim. nopeita toimituksia koska toimittajat eivät vaadi toimitusnopeutta hidastavia ennakkomaksukäytäntöjä.